1 di 4 adulti soffre di ipertensione, sì tù trà elli

1 di 4 adulti soffre di Ipertensione, site trà elli?

U 17 di maghju di u 2023 hè u 19esimu "Giornu mundiale di l'ipertensione".L'ultimi dati di l'indagine mostranu chì a prevalenza di l'ipertensione in l'adulti chinesi hè di 27,5%.U tassu di cuscenza hè di 51,6%.Vale à dì, in media, unu di ogni quattru adulti hà pressione di u sangue.A chjave hè chì a mità di elli ùn sanu micca.

Chì succede s'ellu avete a pressione di u sangue?

L'ipertensione hè una malatia crònica.L'aumentu lentu di a pressione di sangue permette à u corpu di adattà gradualmente à i cambiamenti in a pressione di sangue.Per quessa, i sintomi sò ligeri è parechje persone ùn anu mancu nutatu.Ma asimptomaticu ùn significa micca chì ùn ci hè micca dannu.

A pressione alta distrughjerà lentamente u cori, u cervellu è l'organi renali di u paziente.Serà troppu tardi quandu ci sò sintomi evidenti di pressione alta.Per esempiu, quandu un paziente ipertensivu hà strettezza di u pettu è u dolore di u pettu, attente à l'angina pectoris.Quandu i pazienti ipertensivi anu angoli di bocca storti, debulezza di i membri è discorsu slurred, attenti à un infartu.U risultatu finali hè l'emorragia cerebrale, l'insufficienza cardiaca, l'insufficienza renale, etc., chì sò tutte e malatie gravi chì ponu purtà à a morte.Dunque, a pressione di u sangue hè ancu cunnisciuta cum'è "l'assassinu silenziu", hè megliu ùn lascià micca fighjà.

Allora, cumu per prevene è trattà a pressione alta?

1. Ipertensione pò accade à ogni età.Hè cunsigliatu di preparà amonitor di pressione sanguignain casa per monitorizà a vostra pressione sanguigna in ogni mumentu se e cundizioni permettenu.

2. Aderisce à un modu di vita sana ogni ghjornu pò ritardà o ancu impedisce a pressione alta,

3 A pressione alta senza trattamentu hè più periculosa chè l'effetti secundari di a droga,

4 Ùn cessate micca di piglià a medicina da sè stessu,

5. Finu à avà, nisun alimentu specificu hà l'effettu farmacologicu di calà a pressione di sangue.

monitor digitale bp

Cinque modi per calà a pressione di sangue:

1. Smetti di fumà è di beie

2. Perde u pesu, e persone obese anu bisognu di perdiri pesu;

3. Eserciziu moderatu, almenu 150 minuti di eserciziu di intensità moderata à settimana hè cunsigliatu.

4. Manghjate una dieta sana, manghjate più grani integrali, frutti è ligumi è latticini pocu grassu, è manghjate menu alimenti ricchi di grassu saturatu è colesterol.

5. Manghjate menu sali salati, hè cunsigliatu di insistia nantu à una ingesta di salinu di u ghjornu di menu di 6 grammi.


Tempu di Post: 17-May-2023